javahermarket

بیشترین فضا در کامپیوتر هارد 120 میلیون گیگا بایتی
صدای مهیب سکوت
نوشتن مطالب وقت دلتنگی

تصور می کنید دیسک سخت 1TB (یک ترابایات) شما حجیم است؟ درست فکر می کنید اما محققین IBM در حال ساخت بزرگترین درایو جهان با ظرفیت 120 پتابایت می باشد. ظرفیت درایو 120 پتابایتی IBM تقریبا برابر با 200 هزار HDD معمولی است. 120 پتابایت معادل 120 میلیون گیگابایت است و برای ذخیره 23 میلیارد MP3 کافی است.

در حال حاضر پرحجم ترین دیسک سخت از قرار گرفتن چندین HDD در کنار هم شکل گرفته است که ظرفیت معادل 15 پتابایت دارد. IBM برای دست یافتن به این 120 پتابایت همانند دیتاسنترهای بزرگ، دیسک سخت ها را بصورت افقی در فضای بزرگی کنار یکدیگر قرار داده است. اما مهندسین IBM توانسته اند فاصله بین دیسک های سخت را کاهش داده و HDD های بیشتری را به یکدیگر متصل کنند.

مهندسین IBM همچنین مکانیزم جدیدی را برای تهیه پشتیبان (Backup) اجرا کرده اند که در آن اطلاعات دیسک های خراب شده به آهستگی برروی دیسک های جایگزین ایجاد می شوند.

به این تریتب سیستم بدون مشکل به کار خود ادامه می دهد. این سیستم که GPFS نام دارد فایل های ذخیره شده را برروی دیسک های مختلف پخش می کند و به کامپیوترها اجازه می دهد تا بصورت همزمان بخش های مختلفی از فایل را تغییر دهند یعنی قسمت هایی از فایل را بخوانند یا بنویسند.

IBM قرار است این سیستم را برای یکی از مشتریان خود که نامش اعلام نشده، پیاده سازی کند اما براساس اعلام Bruce Hillsberg، مدیر تحقیقات ذخیره سازی IBM این معماری به زودی در دیتاسنترهای مختلف دنیا استفاده خواهد شد.

javahermarket





ارسال توسط I Love You Rap

بر اساس آنچه در بین مردم ایلام شایع شده و دهان به دهان نقل می شود؛ حین عملیات راهسازی در محور ایلام - حمیل به کرمانشاه و در منطقه ای به نام تنگه قیر دو آدم کوتوله پیدا شده که یکی از آنها فرار کرده و دیگری اکنون نزد کارگران شرکت راهسازی این محور است.

به گزارش اعتدال؛ برخی هم می گویند این آدم کوتوله ها دو نفر بودند که یکی از آنان حین فرار با پرتاب سنگ توسط چوپانی کشته می شود و دیگری موفق به فرار نشده و چوپان زنده آن را می گیرد.

بنا بر فیلم و تصاویر این بلوتوث؛ این آدم کوتوله ها با ظاهر و بدنی سراسر مودار حدود 30 سانتی ...متر قد دارند و بر بازوی سمت راست یکی از آنان انگشتر یک انسان عادی قرار دارد که گویای اندازه بازوی وی با انگشت فردی معمولی است .

این بلوتوث در روزهای گذشته به حدی در بین گوشی های  همراه مردم ایلام رد و بدل شده که باعث رواج شایعات فراوان و مختلفی شده است  و حتی در برخی از وبلاگها و سایتهای غیر رسمی این استان ، مطالبی درباره این مساله نقل گردیده است.

حتی بین مردم شایع شده که این آدم کوتوله ها جمعیتی بیش از 200 هزار نفر دارند و زیر زمین زندگی می کنند.

هرچند کارشناسان این شایعات را غیر واقعی و تصاویر را دستکاری شده با  استفاده از فن فتوشاپ  می دانند اما با این حال؛ انتشار فیلم و تصاویر این آدم کوتوله ها موجی از اخبار و روایتهای گوناگون را در ایلام به دنبال داشته و همچنان در بیشتر محافل اجتماعی در مورد آنها بحث و گفت و گو در جریان است. 

با وجود بحث و جدل های فراوان در بین مردم ایلام در مورد این موضوع که به یکی از سوژه های داغ اجتماعی مبدل شده تاکنون هیچگونه اظهار نظر رسمی درراین زمینه انجام نشده است.

منطقه تنگه قیر بر سر جاده جدید ایلام به کرمانشاه که شایعه پیدا شدن این آدم  کوتوله ها  در آنجا شروع شده  تا پیش از احداث راه ملی ایلام - حمیل به کرمانشاه یکی از مناطق بکر و پرت استان ایلام به شمار  می آمده  و پای کمتر انسانی تا پیش از احداث و ساخت جاده ایلام - حمیل به منطقه کوهستانی تنگه قیر افتاده است  ، شاید همین موضوع باعث سوء استفاده شده و برخی را بر آن داشته تا با انتشار فیلم و تصاویر این آدم کوتوله ها  ذهن و افکار مردم را به بازی بگیرند.

گفتنی است سال گذشته نیز بلوتوثی دست به دست شد با این مضمون که مومیایی هخامنشی در شهرستان دره شهر پیدا شده است.                                      

با توجه به اینکه این عکس یا فیلم از طریق تلفن همراه منتشر شده و معلوم نیست که از کجا و چگونه با نام کوتوله های حمیل منتشر شده است  وقتی که سال گذشته  مومیایی هخامنشی نیز از طریق تلفن همراه  با نام مومیایی دره شهر منتشر شد با کمی جستجو در دنیایی اینترنت معلوم شد که اولین بار در آذربایجان شرقی یک مومیایی تقلبی کشف شده و همان جسد تقلبی در ایلام با یک  rename ساده آن را تغییر داده و  مومیایی دره شهر در ایلام منتشر شد و چند روز بعد همان بلوتوث در سنندج سر در آورد و تعدادی دنبال گم شده ای به نام مومیایی گشتند و امروز درست همان اتفاق افتاده البته با نام کوتوله های حمیل که باز همان داستان rename در تلفن همراه که به سادگی نام ان را تغییر داده و امروزه همه صحبت از کوتوله های حمیل می کنند و فردا معلوم نیست سر از کجا در می اورد و با چه نامی.

 عکس   عکس: پیدا شدن آدم کوتوله های 30 سانتی در ایلام

 عکس   عکس: پیدا شدن آدم کوتوله های 30 سانتی در ایلام

javahermarket





ارسال توسط I Love You Rap

بازیگر نقش علی دایی در برنامه طنز ˝خنده بازار˝ گفت: قصد مسخره کردن هیچکس حتی علی دایی را ندارم و فقط می خواهم مردم را شاد کنم.

 

http://www.bornanews.ir/Image/News/2011/8/70916_634490249543420928_l.jpg

سامان گوران که با نقش «علی داهی» در برنامه خنده بازار ظاهر شد درخصوص صحبت هایی که طی روزهای اخیر درباره تقلید حرکات و صدای علی دایی در برنامه طنز خنده بازار مطرح شده، بــــه...

خبرنگار ورزشی برنا گفت: خیلی از افراد در حدی نیستند که بخواهند در این باره نظر بدهند. متاسفانه برخی اطرافیان علی دایی پیاز داغ این موضوع را زیاد کردند. فکر می کنم باید آستانه نقدپذیری‌مان را بالاتر ببریم تا تحمل برخی مسائل را داشته باشیم.

وی افزود: قصدم این است که تحمل افراد بیشتر شود. فقط به دنبال نشان دادن اشتباهات هستم و نمی خواهم کسی را مسخره کنم. معتقدم اگر کسی نقد نشود، مطمئناً نمی تواند موفق باشد.

این بازیگر طنز تلویزیون با اشاره به اجرای چنین حرکاتی در خارج از کشور اظهار داشت: در ایتالیا برای بازیکنان بزرگ لطیفه می سازند. در کشورهای دیگر حتی عروسک برخی افراد ساخته می شود و به نمایش درمی آید، اما اعتراضی نیست. می دانم دایی قلب رئوفی دارد، اما برخی افراد مساله را جوری توضیح می دهند که خودشان را پیش او عزیز جلوه بدهند.


گوران با تاکید بر اینکه قصد تمسخر کسی را ندارد، به برنا گفت: خداوند این قدرت را به من داده که صدای همه را تقلید کنم. در موضوع علی دایی هم هرگز قصد تمسخر نداشتم. اگر ذره ای این فکر در من باشد، از خدا می خواهم که قدرت تقلید را از این بنده حقیرش بگیرد. در ادای حرکات و صدای دایی شیوه متعادلی را در پیش گرفتم، زیاده روی نکردم و اتفاقاً وسواس زیادی هم به خرج دادم. در این چند روز انتقادات زیادی از من شد، اما این رسمش نبود که اینگونه برخورد کنند.

او در ادامه عنوان کرد: درباره حبیب کاشانی نیز باشگاه پرسپولیس گفت با توجه به اینکه کاشانی از شاد شدن مردم خوشحال شده است، او اعتراضی نسبت به تقلید صدا و حرکاتش ندارد.

گوران درباره برخورد مسوولان صدا و سیما با انتقادات گفت: مسوولان از ساختن اینگونه برنامه‌ها استقبال کردند و حتی اعلام نمودند که می توانیم پا را فراتر بگذاریم.

javahermarket





ارسال توسط I Love You Rap

javahermarket